  • Data: 2015-10-30 16:19:28
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d61920e1-d30d-43d5-8581-48bd66752916@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 30 października 2015 13:45:17 UTC+1 użytkownik Chris94
    napisał:
    >Tak patrze po sobie- mam konta z dostepm przez net w dwóch
    >instytucjach finansowych.
    >Zły człowiek w którego łapy wpadnie mój telefon musiałby:
    >-wiedzieć gdzie mam te konta. To akurat specjalnie trudne nie jest bo
    >chociażby na Allegro mam od lat podane pełne 26 cyfrowe nr tych
    >rachunków

    Plus e-mail na tym telefonie pelny wyciagow, plus aplikacje bankowe

    >-znać mój login do bankowości internetowej,
    >-znać moje hasło do bankowości internetowej

    Zapamietane w przegladarce, dla wygody oczywiscie :-)

    Ostatnio czegos sie nauczyli i zaczeli likwidowac te mozliwosc.

    >-liczyć się z tym że zaraz po odkryciu kradzieży telefonu zablokuje
    >kartę sim.

    Bedac np na urlopie w Hiszpanii.

    No dobra, z rodzina, z polska wycieczka, nie powinno byc problemu ...
    zaraz po odkryciu kradziezy ...

    J.