  • Data: 2015-11-03 17:30:59
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n1al4p$qlm$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5638c4ca$0$22825$6...@n...neostrada.pl

    >Czyli warto zaopatrzyć się w ładowarkę z korbką? ;)

    Gdyby dzialaly, to zaraz bym sie zaopatrzyl.
    Niestety, predzej ci reka odpadnie, niz telefon naladujesz.

    A poza tym ... ladowarka jest, w schowku w samochodzie :-)

    >IMO dolary USA czy marki RFN były akceptowalne w Europie. :)

    Dolary coraz mniej, a i marki nie zawsze.
    Sprobuj teraz w Polsce euro zaplacic, albo lepiej funtami brytyjskimi,
    czy nawet CHF :-)

    >Masz na myśli cudowne rozmnożenie środków? ;)
    >(5 chlebami i 5 rybkami najadło się 5 tysięcy ludzi?...)

    Nie - nie dziala, dziala, nie dziala - i Bog jeden wie dlaczego :-)

    J.