    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <n18ksu$n5e$1@dont-email.me> <56389b30$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    Date: Tue, 3 Nov 2015 23:31:57 +0100

    Dnia Tue, 3 Nov 2015 03:51:03 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Takie na siłę szukanie problemów tam gdzie ich nie ma.
    > Wyżej ktoś napisał że utrata telefonu to jakies straszne problemy itpo
    > a to bzdura- kartę sim blokujesz albo i cały telefon teraz można
    > zdalnie zablokować wykasować i funkcjonujesz dalej. W Polsce od ręki
    > w najbliższym salonie dostaniesz duplikat SIM

    Owszem, "w Polsce". Ale gdy jestem daleko od Polski, to tam duplikatu
    nie dostanę!

    > I raczej w
    > kategoriach SF niech zostaną przypadki że ktoś przelewem z polskiego
    > banku zagraniczna karte prepaid do WIFI doładowuje.

    To było trochę inaczej, niż to sobie wyobrażasz.
    Doładowanie miejscowego prepaida robiłem kartą mBanku, ale bank odrzucał
    transakcje. Po zalogowaniu się na konto okazało się, że dla karty mam
    ustawiony zbyt niski limit na transakcje internetowe i musiałem go
    podnieść, a podniesieniu limitu trzeba było autoryzować SMS-em.
    Ponieważ przez lata podobnego typu kłopoty przytrafiły mi się już
    kilkakrotnie, dlatego tak obawiam się utraty lub awarii telefonu,
    zwłaszcza będąc za granicą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof