  • Data: 2010-01-23 12:29:29
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "azot" hjcaqb$r3$...@n...task.gda.pl

    > A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy? Nie chodzi o rozmiar?

    O rozmiar, ale ważna jest średnica, nie długość. ;)

    Część ciała jak każda inna, choć dla kobiet najcenniejsza, najpiękniejsza,
    najcudowniejsza w mężczyźnie... (i w jego ciele, i w jego duszy -- co
    ciekawsze) Jedna sugerowała mi nawet, że najchętniej by to ,,coś''
    odcięła mi i nosiła w swojej torebce... ;)

    Wacuś, wuj, chuj, huj, penis, prącie -- jedna chwała.
    Wulgarność kryje się w czymś innym, nie w samym słowie.

    Osram to drzewo -- brzydko, ale Osram w sklepie z żarówkami -- OK.

    Gdy byłem w pierwszej klasie podstawówki zakonnica uczyła nas, że
    każda część ciała ludzkiego jest piękna i święta, i użyteczna...
    Złe może być wykorzystanie tego ,,członka'', nie zaś on sam.

    Tyle tylko, że to było nie za czasów JPII, ale wcześniej. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'