eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLikwidcaja konta w BZ WBKRe: Likwidcaja konta w BZ WBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Date: Tue, 26 Jan 2010 09:57:30 +0100
    Organization: Ludzkość
    Lines: 28
    Message-ID: <hjmaps$s4s$1@news.onet.pl>
    References: <hjavoo$31e$1@inews.gazeta.pl> <h1e8k7bk5ky$.dlg@piki.fixed>
    <hjmag9$r4s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apr183.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1264496252 28828 83.26.151.183 (26 Jan 2010 08:57:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 08:57:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hjmag9$r4s$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516466
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-26 09:52, XYZ wrote:
    > On 2010-01-22 10:25, zly wrote:
    >> Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    >>
    >>> Zajszł ja dziś do BZWBK
    >>> - poproszę zamknąć moje konto
    >>> - a po czemu ?
    >>
    >> I ładnie się potem pokazałeś z buraczanej strony.
    >> Ja powiedziałem, że mam dwa inne i 3 nie potrzeba. Pani, żadnych
    >> problemów
    >> nie robiła, była miła, telefonu nie chciała. !0 min posiedziałem i
    >> załatwione. Sam sobie tworzysz problemy
    >>
    >
    > Nie chodzi o to, że popieram taki sposób rozmowy, ale często trudno
    > zatrzymać taką bankową "szczekaczkę". 2 lata temu likwidowałem konto w
    > Pekao i też próbowano wyciągnąć ze mnie powód. Powiedziałem, zgodnie z
    > prawdą, że są zbyt wysokie opłaty. No i się zaczął jej słowotok trwający
    > dobre piętnaście minut, oczywiście pani nie przyjmowała do wiadomości
    > moich odpowiedzi na swoje argumenty i dalej się nakręcała. W końcu
    > zapytałem się jak długo będzie mi jeszcze utrudniać zamknięcie - mogę
    > iść do innego stanowiska/oddziału - a jako powód podałem PONIEWAŻ MOGĘ i
    > już.

    Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to właśnie Pekao przoduje w w
    namolnym, aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie rezygnowania z
    ich produktów, w zamian nie oferując nic poza gadaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1