eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLimit VE w mBankuRe: Limit VE w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.us.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!n
    ot-for-mail
    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Limit VE w mBanku
    Date: Mon, 15 Apr 2002 10:38:07 +0200
    Organization: BAH
    Lines: 51
    Sender: b...@p...onet.pl@pa134.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <3...@a...net.pl>
    Reply-To: b...@...pl
    NNTP-Posting-Host: pa134.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1018859899 16231 213.76.96.134 (15 Apr 2002 08:38:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Apr 2002 08:38:19 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 7/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:176431
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 14 Apr 2002 21:45:46 +0200, Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>

    >Zadzwonilem do mLinii, gdzie powiedziano mi, ze to dziwny problem i nikt
    >im go wczesniej nie zglaszal oraz, ze odezwa sie w ciagu 14 dni. Na
    >pytanie dlaczego tak dlugo, otrzymalem odpowiedz, ze takie sa
    >"wewnetrzne procedury banku".
    >
    >Mam w zwiazku z tym dwa pytania:
    >
    >1. Czy ktos z grupowiczow przetestowal wyplate z dwoch kart wydanych do
    >jednego konta w wysokosci powyzej 1000 zl dziennie?

    Nie słyszałem by były z tym problemy.

    >2. Czy bank rzeczywiscie moze ustalic sobie arbitralny termin poprawnego
    >swiadczenia uslugi na warunkach do jakich sie zobowiazal w regulaminie
    >karty? (mowia 14 dni, moga powiedziec miesiac albo dwa, a ja nie moge
    >korzystac z karty w sposob dla mnie wygodny i zagwarantowany w
    >regulaminie) Czy stosuje sie tu jakies inne prawo poza regulaminem
    >rachunku i karty?

    W ciągu 14 dni oznacza do 14 dni.
    Przecież mLinka nie ma pojęcia co jest powodem
    i ile zajmie wyjaśnienie sytuacji.
    14 dni to nie jest termin arbitralny i wynika
    z przepisów prawa
    (to chyba nawet jest niezwłocznie, choć brzmi śmiesznie).

    Do Arbitra, to można iść jak bank nie odezwie się przez 30 dni.

    >Mowiac szczerze, jest to zdumiewajace. W ten sposob moga mi powiedziec
    >jutro, ze nie moge zrobic przelewu, bo jest jakis dziwny problem i ze
    >moze za dwa tygodnie bede mogl :-(

    Nie widzę w tym nic zdumiewającego.
    Bank ma 14 dni na rozwiązanie problemu
    (bo zaistniał błąd i ktoś to musi naprawić),
    a mLina ma informowac, ze do 14 dni to naprawią.
    To wcale nie oznacza, że nie dostaniesz
    odpowiedzi np. po 3 dniach.

    Jest wiele przypadków, ze bankomat zablokuje Ci kasę
    i dostęp do niej odzyskasz po tygodniu.

    W systemach zdarzają sie błędy. :-((

    BAH




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1