    From: "Colberg " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Limit kredytowy do konta - na przykladzie BZWBK
    Date: Sat, 17 Dec 2005 19:03:36 +0000 (UTC)

    Pelos <p...@p...pl> napisał(a):

    > Podam na przykladzie BZWBK - jestem ich klientem od 8-iu lat, od 5-ciu lat
    > mam limit kredytowy. Limit zostal zalozony poniewaz wiekszosc pieniedzy i
    > tak przelewam do mBanku i czasami zdarzaly sie dodatkowe, nieprzewidziane
    > wydatki - max. 300zl na minus.
    > No i co roku dostawalem od BZWBK "pogrozki" (ja to tak nazywam :) )
    zwyklym
> [...]
    cofna
    > ten limit. Ale co roku pobierali prowizje i ten limit byl :->
    > Wiec co roku te listy trafialy do kosza.
    > Raz chyba musialem extra w przeciagu 5-ciu lat podpisac nowa umowe.
    > Wczoraj (z podejrzeniem wyrostka) chce zaplacic karta za zlecone badania
    > lekarskie.
    > No i niestety nie da sie. Szczescie niedaleko bankomat i oddzial BZWBK.
    > Bankomat tez twierdzi, ze za malo na koncie - ki diabel, przeciez jest
    > limit kredytowy. W oddziale mily pan ustalil, ze bank cofnal mi kredyt do

    Taaa... Widzę dwa powody.
    1. Źle obsługiwałeś konto, tzn. na konto nie wpływały zadeklarowane kwoty,
    nie było na rachunku pieniędzy, kiedy trzeba było zapłacić odsetki lub inne
    podobne historie... W tym przypadku to TWOJA WINA a nie banku, że cofnęli
    limit. No i słusznie domagali się "papierków"...
    2. Prowadzisz działalność gospodarczą - wtedy BZWBK wymaga zaświadczeń
    stosownych.

    Sam mam limit w tym banku i nigdy o zaświadczenia nikt mnie nie prosił...