    From: Paweł Korobczak <P...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Limit wypłat w Inteligo
    Date: Thu, 14 Jul 2005 13:13:16 +0200
    Sender: P...@p...onet.pl@p247.bu.uni.wroc.pl

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jest w najbardziej oczywistych miejscach, czyli:
    >
    > inteligo.pl -> oferta dla ciebie -> karty

    Tu jest info o limitach. Do tego dotarłem i z pewnością jest to
    intuicyjne miejsce.
    Jeśli chodzi o propozycję, to proponowałbym umieścić tutaj również info
    o możliwości zmiany limitów za pomocą infolinii.

    > inteligo.pl -> pomoc -> FAQ -> karty i bankomaty

    Do FAQ również zaglądałem. Przyznaję, że nie dotarłem do tej informacji,
    którą wskazałeś. Poszukiwałem jej zamiast w "Produkty", w "Operacje"
    (rzuciłem też okiem na "Dostęp", ale raczej na zasadzie wolnych
    skojarzeń). Pewnie bym dotarł i do "Produktów" gdyby nie wcześniejsza
    odpowiedź Glenn.

    > czy możesz zaproponować jeszcze bardziej intuicyjne miejsce?

    Pewnie Cię moje propozycje i sugestie nie przekonają (i trudno - nie mam
    ochoty uprawiać tu krucjaty w tej kwestii), ale wierz mi: sytuacja była
    nieco nerwowa, odpowiedź potrzebna na cito i nastrój raczej nie sprzyjał
    systematycznemu, krok po kroku, przeglądaniu zupełnie dla mnie obcych stron.

    Choć wierzę, że Ty pewnie zrobiłbyś to lepiej.

    pzdrw
    PK