    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Limity KK mbank
    Date: Wed, 10 Aug 2011 22:47:46 +0200

    Robert pisze:

    > Czy mogę zrobić zakupy (załóżmy: jednorazowe) na 10k czy na 30k PLN?
    > Bo jakoś brak mi jednoznaczności...

    Jak masz ustawiony limit autoryzacyjny na 30k, to możesz zrobić zakup za
    30k, o ile oczywiście masz tyle dostępnych środków na rachunku karty.

    Kruczek w tym, że na rachunku karty może być nadpłata, więc jeśli masz
    limit 10k i spłacisz całe zadłużenie, a jeszcze do tego dopłacisz 20k,
    to będziesz mógł wykonać operację wartą 30k.

    To jest świetny ficzer, bo pozwala Ci zapłacić kartą za coś "drogiego".
    Przecież czasem nie ma innej opcji niż płatność kartą. Byłby problem
    gdybyś chciał kupić coś droższego niż Twój limit kredytowy (nawet jeśli
    akurat masz na to środki na koncie). Możliwość nadpłaty rozwiązuje sprawę.

    --
    MiCHA