    From: "Parol_Parol" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Limity KK mbank
    Date: Fri, 12 Aug 2011 06:46:05 +0200

    > na rachunku), to samochodu i tak nie dostaniesz... :-(

    otórz nie, sens ma. Zresztą sprawdzony emiprycznie. Dużo jeżdząc służbowo
    obiązałem kartę prywatną i wyjanmowałem auto np 3 razy w tygodniu. SIXT
    autryzował mi po ok 2.5 tys zł. Blokady trzymały się 7 dni. Oczywiście że
    jak autoryzował to było to wciąż w limicie kredytowym. Alek każda
    autoryzacja zdejmowała sumę z limitu autoryzacyjnego (i nie oddawała z
    powrotem) zaś z limitu tranzakcyjnego schodziła oczysiście sume finalna nap
    400 zł. Efekt taki, że po 2 tyg karta odawiała autoryzacji mimo że limit
    kredytowy był i żadnych blokad już nie było.
    Przy standardowych płatnościach w sklepie ficzer nie do zauważenia.
    To była VIZA WBK. Nie wiem czy to tylko ona tak miała (jak reklamowałem to
    powiedziały że to oczywiste że tak to działa) czy inne też bo zwiększyłem
    limit 10x razy i przestało mnie obchodzić...

    Parol