  • Data: 2010-02-04 07:29:27
    Temat: Re: Limity płatności kartą - ciekawostka
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna osoba, czyli beznick,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Procentowo? Wątpię.
    > Każdy duży jednorazowy towar ma mniejszą marżę niż drobnostka
    > Przy zakupach gazety czy bułki koszt stanowiła transmisja telefoniczna

    Oświeć mnie...
    Rozumiem przy połączeniu modemowym;
    każda transakcja: osobne połączenie/koszty.
    Ale przy stałce?
    Mam wrażenie, że wszystko zależy od eli...
    Wiele razy zdarzyło mi się kupować na mojej BP gazetę.
    Za pierwszym razem mieli wątpliwości czy *mi* się to opłaci,
    czy nie zapłacę za to prowizji.
    Jak im wytłumaczyłem, że nie,
    zrozumieli i nic nie mówili o swoich kosztach.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek