    From: guest <n...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Link4 chce CVV
    Date: Wed, 04 May 2011 15:23:23 +0200

    Mnie spotkało coś jeszcze innego.

    "Gapowo" nie zdążyłem się odprawić "on-line", która to możliwość dla
    linii Wizz Air kończy się na 3h przed odlotem. Później już tylko
    możliwość dodatkowo płatnej odprawy na lotnisku.

    Ponieważ na stanowisku gdzie miałem uiścić opłatę była informacja o
    akceptacji kart Visa i Mastercard, to wręczyłem pani kartę z
    przekonaniem, iż do przeprowadzenia transakcji zostanie użyty terminal.

    Tymczasem pani po prostu weszła na jakąś (w domyśle i nadziei: Wizz
    Air-u) stronę internetową, po czym wprowadziła tam dane z karty włącznie
    z CVV2...