  • Data: 2012-10-22 21:13:21
    Temat: Re: Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
    Od: jmruk <j...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski

    > A ja nie wyobrażam sobie, że kodując cokolwiek mógłbym nie odróżnić
    > różnych możliwych przypadków.

    Ale to nie należy do zadań kodera/programisty

    > Jasne wyodrębnienie wszystkich możliwych
    > sytuacji wejściowych jest podstawą przejrzystego i łatwo modyfikowalnego
    > algorytmu.

    To wykracza poza zakres obowiązków kodera/programisty

    > Z tym że ja programowałem w czasach, gdy się liczyło bajty, więc moje
    > podejście jest zapewne mocno niewspółczesne... Kto by się dziś
    > przejmował takimi bzdetami...

    Kto projektował to co programowałeś i dlaczego? A kto testował i dlaczego?

    > testy, które nie
    > uwzględniają różnych możliwych sytuacji to po prostu złe testy są...

    Przygotowanie testów nie powinno być zadaniem kodera/programisty

    > Ja jednak twierdzę, że on od początku źle był zaprojektowany.

    Ooooo. Projektowanie. No to patrz wyżej

    > programiści poszli na łatwiznę i zamiast dodać pełną obsługę nowej sytuacji

    Zapewne by dodali, ale modyfikacja algorytmu nie do nich należy. Poszli na
    łatwiznę...