  • Data: 2004-06-01 09:49:11
    Temat: Re: Listowne zamknięcie Sezama ?
    Od: SebCz <a...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zablokuj sobie sam dostęp do sezama i lej na nich. Wypowiedzenie zostało
    > dokonane, a jak nie będą potrafili sobie tego w systemie zaznaczyć, to
    > ich
    > problem. Tym bardziej, że w regulaminie - o czym jestem przekonany - nie
    > ma
    > nic o tym, że wypowiedzenie należy załatwiać osobiście w oddziale.

    Wysłałem listem i po 3 dniach rachunek jest już zamkniety! Ale nadal mam
    Sezama (czyli podgląd do karty).
    A napisałem, że chcę zamknąć całość! Oni najwyraźniej chcą mnie naciągnąć
    na opłatę za używanie Sezama, nawet jeśli nie będę miał tam RORu ...
    Posłałem pytanie, zobaczymy co dalej.
    --
    ---
    Pozdrawiam