eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogika CitiRe: Logika Citi
  • Data: 2010-02-15 23:43:46
    Temat: Re: Logika Citi
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-02-16 00:13, bradley.st wrote:
    > Aaaa! :) Grunt to wzajemne zaufanie bank - klient :) Na to bym
    > rzeczywiscie nie wpadl ze MUSI byc na pismie zeby spac spokojnie.
    >
    > Re: 1 - Czyli numer karty a nie PESEL byl podstawa Twojej egzystencji
    > online. Numer zniknal, Ty zniknales. Rzeczywiscie, moze irytowac.

    Nie. Konsultantka twierdziła, że jak wezmę nową kartę, to ponieważ
    to jest kontynuacja, wszystko co było w historii konta - pojawi się
    na nowo. Z drugiej strony, jak Citi mówi, to...

    >
    > Re: 2 - Czy Shitty daje numer/symbol i czas zastrzezenia zaraz po jego
    > zlozeniu przez telefon? Chociaz wlasciwie to bez znaczenia jezeli MUSI
    > byc na pismie.

    W trakcie tej samej rozmowy zostałem ciupasem przełączony do innej
    konsultantki - powiedzmy wróżki od zastrzegania kart - i zrobiłem to
    natychmiast.

    >
    > Oplata za wydanie karty po kradziezy sie zbulwersowalem. Nawet jezeli
    > to tylko 30 zl. Rozumiem ze koszt produkcji, ale mimo wszystko...

    Jaki koszt produkcji ? 10 złotych (może 15 bo teraz z chipem) ? Poza
    tym to nie ja miałem problem tylko oni (karty nie zgubiłem, a tylko
    raczej ich współpracującej instytucji wyciekły dane).

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1