  • Data: 2010-02-16 18:26:47
    Temat: Re: Logika Citi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" 5...@g...goo
    glegroups.com

    : Mam nadzieje ze nie zabrali tych 30 zl? Shitty jaki by nie byl, to
    : dawal mozliwosc negocjacji. Az sie dziwie ze wprowadzili te oplate --
    : mam nadzieje ze to po to zeby za kazdym razem z niej zwalniac i moc
    : wciskac kit marketingowy ze "Jest Pan naszym superspecjalnym i
    : najlepszym klientem i wlasnie dlatego nie zaplaci Pan 30 zl"?

    Mojej matce nie cofnęli -- zapłaciła 30 złotych. :)
    Mnie na razie nie ukradli żadnej karty. Ciekawe, czy odzyskam
    te czasy, gdy mogłem płacić kartami cudzymi lub zastrzeżonymi
    a zagubione wracały do mnie bez używania przez ,,pośredników''? :)
    Kiedyś kilkakrotnie zgubiłem jakieś karty -- za każdym razem
    wracały do moich rąk ,,zdrowe i całe''; raz niestety już po
    zastrzeżeniu -- była to debetówka Citi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)