eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie Meritum padlo? › Re: Logowanie Meritum padlo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logowanie Meritum padlo?
    Date: Sun, 03 Jun 2012 16:52:03 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <jqftmk$bfn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jq9juj$r4e$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@a...kjonca><jq9kfk$hue$1@inews.gazeta.pl>
    <jq9kl0$p3m$1@inews.gazeta.pl><8...@a...kjonca>
    <jq9llf$31h$1@inews.gazeta.pl><jq9m7h$q54$1@inews.gazeta.pl>
    <jq9mjh$8dn$1@inews.gazeta.pl><jq9u5g$bh5$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net><jqaqt7$5oc$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@a...kjonca> <jqasd3$rlr$1@inews.gazeta.pl>
    <jqaulo$fui$1@inews.gazeta.pl> <jqcbl9$kqj$1@inews.gazeta.pl>
    <jqd321$n51$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jqd4oq$jg8$1@inews.gazeta.pl>
    <jqfelk$6uk$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jqfqb9$lv0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91-90-182-10.krakow.hypnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1338735124 11767 91.90.182.10 (3 Jun 2012 14:52:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jun 2012 14:52:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <jqfqb9$lv0$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:572685
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-03 15:54, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nawet to nie musi być posłaniec SMS. To może być zwykła rozmowa
    > z białkomatem zatrudnionym w banku. Bank by dostał tak zwany cynk
    > (lub aluminium?) automagiczny o blokadzie i białkomat miałby w ciągu
    > kwadransa zadzwonić do Szanownego Klienta, pytając, czy aby na pewno
    > wszystko jest w porządku, wcześniej sprawdzając, czy aby na pewno
    > rozmawia z tym Szanownym Klientem, który ma dostęp do danego,
    > tymczasowo zablokowanego konta.


    Tylko po co? Zablokowany dostęp to nie jest codzienna
    sytuacja, jak już się to zdarzy to chyba lepiej samemu
    zadzwonić do banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1