eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie Meritum padlo?Re: Logowanie Meritum padlo?
  • Data: 2012-06-04 11:45:29
    Temat: Re: Logowanie Meritum padlo?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Jak już napisałem -- jeśli te blokady służyć mają upokorzeniu nieuważnego
    > klienta -- może zostać tak, jak jest. Jeśli jednak blokada ma być jak
    > najtrudniejsza dla złodzieja i jak najłatwiejsza dla klienta prawowitego,
    > IMO bank powinien dzwonić do klienta i pytać, co się stało. Oczywiście
    > bank powinien przed odblokowaniem upewnić się co do tego, że rozmawia
    > z uprawnioną osobą.
    >
    > -=-
    >
    > IMO Ty (pisząc swój post) po prostu zapomniałeś ;) o tym,
    > komu i czemu ma służyć blokowanie dostępu do konta.

    Zgadzam sie w calej rozwleklosci.

    q

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1