eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie Meritum padlo? › Re: Logowanie Meritum padlo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logowanie Meritum padlo?
    Date: Mon, 4 Jun 2012 11:45:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <jqi040$rjv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jq9juj$r4e$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@a...kjonca><jq9kfk$hue$1@inews.gazeta.pl>
    <jq9kl0$p3m$1@inews.gazeta.pl><8...@a...kjonca>
    <jq9llf$31h$1@inews.gazeta.pl><jq9m7h$q54$1@inews.gazeta.pl>
    <jq9mjh$8dn$1@inews.gazeta.pl><jq9u5g$bh5$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net><jqaqt7$5oc$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@a...kjonca> <jqasd3$rlr$1@inews.gazeta.pl>
    <jqaulo$fui$1@inews.gazeta.pl> <jqcbl9$kqj$1@inews.gazeta.pl>
    <jqd321$n51$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jqd4oq$jg8$1@inews.gazeta.pl>
    <jqfelk$6uk$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jqfqb9$lv0$1@inews.gazeta.pl>
    <jqftmk$bfn$1@node2.news.atman.pl> <jqh4o9$t54$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat1-10.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338803136 28287 91.150.220.10 (4 Jun 2012 09:45:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jun 2012 09:45:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: littlekazio
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:572710
    [ ukryj nagłówki ]


    > Jak już napisałem -- jeśli te blokady służyć mają upokorzeniu nieuważnego
    > klienta -- może zostać tak, jak jest. Jeśli jednak blokada ma być jak
    > najtrudniejsza dla złodzieja i jak najłatwiejsza dla klienta prawowitego,
    > IMO bank powinien dzwonić do klienta i pytać, co się stało. Oczywiście
    > bank powinien przed odblokowaniem upewnić się co do tego, że rozmawia
    > z uprawnioną osobą.
    >
    > -=-
    >
    > IMO Ty (pisząc swój post) po prostu zapomniałeś ;) o tym,
    > komu i czemu ma służyć blokowanie dostępu do konta.

    Zgadzam sie w calej rozwleklosci.

    q

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1