    From: "Pako" <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logowanie PEKAO.24
    Date: Mon, 11 Dec 2006 17:30:46 +0100

    Niestety wszyscy się mylicie - moim zdaniem powinni wprowadzić to we
    wszystkich bankach! Jeszcze kilka miesięcy temu tez to bym przeklinał, ale
    jak kumpel przesłal mi mailem taki programik, który przechwytuje wszystkie
    stuknięcia w klawiature i zapisuje sesje do logfile to bylem przerazony,
    teraz bez problemu mogę poznac wszystkie hasla dostepowe osob, ktore logują
    sie na strone banku na moim kompie m.in. mbank i inteligo. Wbk tez
    utradniają, ale tam jest tylko 4 cyfrowy pin, a w Pekao przez ten sposob
    logowania hasło jest nie do zlamania. Strach pomyslec jak taki programik
    przedrze się jako trojan na nasze komputery!