eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie do PeKaO24Re: Logowanie do PeKaO24
  • Data: 2022-06-01 10:07:13
    Temat: Re: Logowanie do PeKaO24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    środa, 1 czerwca 2022 o 10:00:47 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > wtorek, 31 maja 2022 o 21:15:13 UTC+2 Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > > wtorek, 31 maja 2022 o 18:13:11 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > > > > > Na 8, z których korzystam, 6 ma zwykłe (może i da się włączyć maskowane
    > > > > > albo ew. "da się wyłączyć maskowane"), a jedynie 2 upierają się przy
    maskowanych.
    > > > > > 6 to: santander, mille, mBąk, citi, inteligo, N26
    > > > > > 2 to: bnp paribas, kantor aliora
    > > > > Kantor aliora daje wybór (podobnie jak sam alior) między maskowanym a
    > > > > zwykłym.
    > > > Rzeczywiście, nie wiem już, czy specjalnie nie zmieniłem (żeby trenować
    maskowane) czy nie zauważyłem
    > > > pojawienia się tej opcji - ale już jest 7:1.
    > > No to w BNP też zmień na normalne.
    > To żeś mnie podpuścił ;P
    > Ale w sumie trzeba było uważać, w końcu to francuski bank.
    > Zmiana sposobu logowania z hasła maskowanego na zwykłe wymusza też zmianę hasła.
    > No i debile pamiętają te poprzednie - podobno "ze względów bezpieczeństwa" - ładne
    > mi "względy bezpieczeństwa", nie po to zmieniam hasło, żeby mi stare pamiętać - i
    nie
    > ma możliwości powrotu do poprzedniego.
    > Jeszcze popróbuję, ale co najmniej 3 wstecz pamiętają.
    >
    > W citku też była taka akcja, ale tam się okazało, że pamiętają tylko obecne i
    poprzednie - i jak
    > zmienisz dwa razy to możesz użyć wcześniejszego.
    >
    > Jak się nie da, to napiszę reklamację - a jak nie zrobią, to pozamykam tego
    głupiego francuza w cholerę.
    > I może jeszcze na tym zyskam, bo będę mógł brać udział w kolejnych promocjach
    wisienkowych ;>

    Ufff, jednak się udało metodą "odblokowania dostępu".
    W sumie prościutka - login, PESEL, nazwisko panieńskie matki i kod SMS - i można
    ustawiać nowe hasło.
    Teraz się zastanawiam, czy poskarżyć się w reklamacji na panienkę z infolinii, że
    opowiada głupoty.
    W sumie biedna nie jest nic winna, że kretyńsko ich szkolą.
    A pewna była swego, że się nie da, z uporem godnym lepszej sprawy, prawie mnie
    przekonała ;>
    Ale jak nikt na to nie zwróci uwagi, to dalej będą tak robić.
    Choć pewnie jak nawet ktoś zwróci uwagę, to i tak dalej bedą tak robić.
    Coś mi się kojarzy, że to z bnp dostawałem zawsze najbardziej debilne odpowiedzi na
    reklamacje...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1