eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie do mbanakuRe: Logowanie do mbanaku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Logowanie do mbanaku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f6c5920$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5f6c656a$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 24 Sep 2020 11:27:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f6c656a$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5f6c6685$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.253.130
    X-Trace: 1600939654 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17365 5.173.253.130:40821
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1740
    X-Received-Body-CRC: 2053153445
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653213
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-24 o 11:22, cef pisze:
    > W dniu 2020-09-24 o 11:11, Kamil Jońca pisze:
    >> cef <c...@i...pl> writes:
    >>
    >>> Mam taki problem. Loguję się (firefox)  do mbanku i stale wyświetla mi
    >>> się okno o dostępie jednorazowym i muszę wpisywać SMS.
    >>> Sprawę rozwiązać miało by dodanie urządzenia jako zaufane,
    >>
    >> Nie używasz jakiegoś script blockera?
    >
    > Nie wiem nawet co to takiego.
    > Mam jakieś adbloki.

    Ale wyłączenie ich na stronie mbanku
    rozwiązało problem. Pyta o zaufane, dodaje do listy
    i loguje się bez SMS.
    Wynika z tego, że jest niski poziom obsługi konsultacyjnej w mbanku.

    Dzięki za pomoc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1