  • Data: 2004-06-09 18:17:13
    Temat: Re: Lokata 24 w BZWBK
    Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak przypuszczałem - w dniu zapadalności lokaty_24 nie widać w
    > internecie dopisanych odsetek do tej lokaty.

    Odsetki sa widoczne dnia nastepnego - po tym jak system je zaksieguje w
    przetwarzaniu dziennym, ale jesli likwidujesz lokate w dniu zapadalnosci to
    odsetki zostaja automatycznie naliczone w momencie likwidacji. Co ciekawe gdy
    pojdziesz do oddzialu i poprosisz pania np. o sprawdzenie salda lokaty w dniu
    jej zapadalnosci, a potem obejrzysz ja w internecie to odsetki staja sie
    widoczne - widac w momencie odwolania ze stanowiska dysponenckiego rowniez
    aktualizuja sie odsetki.