    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 7 Apr 2015 09:42:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Lokata 25%
    From: y...@h...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 07:39:58 UTC+1 użytkownik Piotr Niżyński napisał:
    > Kilkumilionowy inwestor rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego
    > kapitału, lokaty z gwarantowaną stopą zwrotu 25% w skali roku.
    > Nieograniczony czas trwania inwestycji, może być dowolnie długi.
    > Prawdopodobna stopa zwrotu wynosi ok. +150% w skali roku ( przy
    > depozycie X zyskuje się już po opodatkowaniu ok. 1/10 X miesięcznie).
    > Pod realizację zobowiązań, na całą wartość depozytu i odsetek, daję
    > faktyczne zabezpieczenia (zastawy, poręczenia) o dużej wartości,
    > wielokrotnie przekraczającej wartość wkładu (ma to sens, ponieważ jeśli
> [...]

    jeżeli podaliście temu człowiekowi dane to jesteście idiotami i czekajcie na
    komornika. Pacjent nigdy nie wysyła maili z własnego konta, zawsze kradnie cudze dane
    i wie jak oszukać klientów email, strona WWW wygląda jak laika, ale jest doskonale
    przemyślana. Widać to w źródłach strony. Piszę kradnie bo nawet dziś dostałem maila
    od esensja.pl, jednak to ten bydlak nie umie odpuścić, a prawdziwy email z wiadomości
    to 2...@p...chickenkiller.co
    m prawdopodobnie klepnięta bezpośrednio z php. Tak więc Piotrze wysyłasz maile,
    inaczej SCAM, bo uczciwy człowiek nie potrzebuje takich sztuczek. Kradzież danych
    jest karalna i zawsze można zgłosić tzw. ABUSE.