    From: KaeM <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata 7-dniowa w Wurobanku
    Date: Sun, 19 Apr 2009 08:38:50 +0200

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "KaeM" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >>
    > i spełnisz wymóg darmowości konta
    >
    > [...]

    Żebyśmy się dobrze zrozumieli:
    zakładając _lokatę_terminową_ (7-dniową) (wpłata 2000 zł) automatycznie
    będzie spełniony wymóg darmowości _konta_online_ ?
    Miesiąc później, zakładając ponownie _lokatę_terminową_ , kolejny
    miesiąc prowadzenia _konta_online_ mam za darmo?

    > musi to być nowy wpływ na ROR 800zł/mc
    > a nie twoje przesunięcia między rachunkami

    Czy w takim wypadku wystarczy założenie nowej _lokaty_terminowej_
    7-dniowej (wpłata 2000 zł na konto z innego konkurencyjnego banku), po
    czym po jej zamknięciu zwrot środków na pierwotne konto konkurencyjnego
    banku. I tak miesiąc w miesiąc = prowadzenie _konta_online_ bezpłatne?