    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata 7-dniowa w Wurobanku
    Date: Sun, 19 Apr 2009 11:01:55 +0200
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 08:38:50 +0200, KaeM napisał(a):

    > Żebyśmy się dobrze zrozumieli:
    > zakładając _lokatę_terminową_ (7-dniową) (wpłata 2000 zł) automatycznie
    > będzie spełniony wymóg darmowości _konta_online_ ?
    > Miesiąc później, zakładając ponownie _lokatę_terminową_ , kolejny
    > miesiąc prowadzenia _konta_online_ mam za darmo?

    Jeżeli bedziesz co miesiąc wpłacać po 2000 na ROR i zakładać z nich lokatę
    to tak (tu zadziała warunek o wpłacie minimum 800zł). Po 5 miesiącach
    będziesz miał 10000 na lokatach i łapiesz się na drugi warunek.

    > Czy w takim wypadku wystarczy założenie nowej _lokaty_terminowej_
    > 7-dniowej (wpłata 2000 zł na konto z innego konkurencyjnego banku), po
    > czym po jej zamknięciu zwrot środków na pierwotne konto konkurencyjnego
    > banku. I tak miesiąc w miesiąc = prowadzenie _konta_online_ bezpłatne?

    Tak. Ale zwrot środków na inne konto będziesz musiał zrobić ręcznie, lokata
    rozwiązując się zrzuci środki na ROR.

    --
    Kojer