  • Data: 2009-01-07 22:19:29
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjonr6$nsp$1@news.dialog.net.pl...

    > Ja też mam nową złotą rybkę, ale nie naliczyli mi opłaty. Wprawdzie
    > zrobiłem już zakupy za 300zł, jednak mam wrażenie, iż nie nie tyle
    > naliczają i potem zwracają w 3 miesiące, co po prostu nie naliczają w
    > ogóle.

    Ja na twoim miejscu bym się zastanowił, czy ty przypadkiem na jakąś inną
    promocję niż tą co chciałeś się nie załapałeś. Inna możliwość, że w tym
    samym okresie rozliczeniowym wykonałeś limit transakcji zwalniający z tej
    opłaty, co pobrano opłatę za jej wydanie. Ale wtedy też pownieneś mieć dwie
    pozycje, na -58 zł i +58 zł.
    W każdym bądź razie ja mam pozycję "opłata za wydanie karty" naliczoną z
    datą o jeden dzień późniejszą, niż data zaistnienia karty w systemie mBanku
    i na pewno wcześniejszą niż data aktywacji - aktywacja nastąpiła wczoraj,
    opłatę pobrano w sylwestra, a karta została wydana w systemie mBanku 30
    grudnia.