eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata Bonjour na 5.5% w Lion's BankRe: Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-16"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d...@g...com>
    <1...@g...com>
    <f...@g...com>
    Date: Fri, 5 Jul 2013 22:44:52 +0200
    Lines: 25
    Message-ID: <51d73050$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.150.158
    X-Trace: 1373057104 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1464 79.190.150.158:3480
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:593528
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 10:30:29 -0700 (PDT), Glaukon napisał(a):

    > koment z livesmarter:
    > Byłem wczoraj, spotkanie w poznańskim oddziale trwało ponad 45minut.
    > W trakcie tej rozmowy chodzi o stworzenie profilu klienta, bez tego się nie
    obejdzie, zatem przygotujecie się na serię kilkudziesięciu pytań dosłownie o
    wszystko: praca, hobby, majątek, rozwój własny itp.

    Widać, że banki coraz bezczelniej zabierają się do tematu Big Data i
    handlowania profilami klientów.

    Następny cytat z livesmarter:
    ,,Klient ze 100tys zł, który przychodzi do mnie założyć wyłącznie lokatę,
    który nie chce ze mną inwestować i budowac wieloletnich relacji, nie
    jest dla mnie ważny i mnie nie interesuje. Poważni Klienci zaczynają się
    od ćwierć miliona złotych".

    Nie bardzo sobie wyobrażam, żeby jakikolwiek targetowy "poważny klient"
    pozwolił, by jakiś szczeniak pracujący u Czarnieckiego na śmieciową
    umowę, wypytywał go o takie detale.
    Nie jestem "poważnym klientem" w ich pojęciu, ale gdyby mnie taki szczaw
    zaczął wypytywać o mój majątek, to bym go po brzytwie spuścił.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1