eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata OF?Re: Lokata OF?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!Tit
    us_Atomicus
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata OF?
    Date: Fri, 06 Nov 2009 13:09:03 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <T...@n...onet.pl>
    References: <hcs2o7$313b$1@news2.ipartners.pl>
    <hcseel$t16$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hcsiiu$6g6$1@news2.ipartners.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hcvo0r$ttr$1@news.onet.pl> <hd0odu$27f$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.144.177
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1257509338 22866 94.254.144.177 (6 Nov 2009 12:08:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Nov 2009 12:08:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: MT-NewsWatcher/3.5.2 (PPC Mac OS X)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508071
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <hd0odu$27f$1@news.interia.pl>, "Valdi" <V...@v...pl>
    wrote:

    > "ffiona" news:hcvo0r$ttr$1@news.onet.pl
    >
    > > A ja też nie dostałam nic pocztą. A mam tam 11 lokat optymalnych. Czy te
    > > potwierdzenia są takie ważne?
    > > A.
    >
    > Jak widzisz dla niektórych są i to bardzo. Trochę dziwi fakt, że niektórzy
    > zniecierpliwieni brakiem potwierdzenia (elektronicznego/papierowego)
    > wyłączają myślenie bo przecież jeżeli ich tak niepokoi ich brak to wystarczy
    > do napisać do OF z poziomu podglądu lokat czy zadzwonić i... i potwierdzenie
    > znajduje się w skrzyni pocztowej po paru dniach, na e-mail przychodzi
    > jeszcze tego samego dnia, najpóźniej następnego.

    Dziwi mnie twoje zdziwienie.
    Ja pisalem o wykupionej lokatopolisie.
    Podgladu internetowego nie bylo. Mimo molestowania telefonicznego,
    certyfikat - potwierdzenie zawarcia unowy pojawilo sie dopiero po 3
    miesiacach.
    Do tej pory klient nie mial zadnego potwierdzenia (poza tym, ze wykonal
    przlew internetowy na konto o numerze podanym przez konsultanta. Z tym
    ze to konto nalezalo nie do Open Finance ani Noble Bank, a do firmy
    trzeciej) co sie dzieje z jego 50tysiacami zlotych.
    IMHO to nie jest jednak normalne. I swiadczy o braku szacunku dla
    klienta.

    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1