  • Data: 2009-01-15 07:25:30
    Temat: Re: Lokata - gdzie najlepsza ?
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja narazie duzo tam nie zainwestowalem, ale prawie niecaly 1k, jeden
    > gosciu
    > splacil kilka rat i narazie sie ociaga, ale to byla chyba moja pierwsza
    > pozyczka i przez nieuwage zainwestowalem 50zl na 24mies... :(, teraz
    > inwestuje tylko na max 3 miesiace i splaty sa narazie wszystkie bez
    > zastrzezn... oprocentowanie jakies dostaje to nie mniej niz 15%,
    > najczesciej w okolicach 20 i ponad procentow...

    Splacalnosc na kokosie jest na dosyc niskim poziomie, i tylko dobrze
    dobierajac aukcje mozna faktycznie cos zarobic. Wiekszosc niestety traci
    zamiast zarabiac przez oszustow tam bywajacych. Windykacja jest tragiczna
    tak wiec lepiej 8% na lokacie niz 20 wirtualnych % i co miesiac dreszczyk
    emocji przed 11-tym czy aby dluznik odda.