    Date: Sun, 25 Apr 2010 23:19:37 +0200
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata jednodniowa / Eurobank

    On 2010-04-25 14:44, Krzysztof wrote:

    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Aktualnie widze, ze na 3-dni tylko 4.6%, EB-4.55% czyli praktycznie bez

    Masz rację, mój błąd - miało być 4.60%.

    > wielkiej roznicy. W Toyota trzeba chyba miec konto z platna karta, itd,
    > czyli i tak wstepnie odpada, ze wzgledu na dodatkowe oplaty

    Raczej nie - założyłem tam konto ponad rok temu i "leżało sobie"
    czekając na lepsze czasy, ale jednak całkiem darmowo (karty nie
    trzeba aktywować). Więc biorąc pod uwagę, że system Toyoty jest
    stabilniejszy niż EB i ma udogodnienia o jakich w EB na razie nie
    można nawet pomarzyć (m.in. koszyk), token sprzętowy jest za darmo,
    a oprocentowanie tylko 0.05% niższe niż na wielomiesięcznych
    lokatach lokatach w OF (a lepszy niż w EB), uważam, że Toyota jest
    teraz całkiem, całkiem... Trzeba tylko pamiętać, aby pod żadnym
    pozorem nie używać konta oszczędnościowego.

    witrak()