eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank › Re: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
  • Data: 2015-03-17 12:22:39
    Temat: Re: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Podtrzymuje wątek :)

    Mój wniosek nie mógł być "procesowany" przez automat i został odrzucony
    - mam konto w Rajfim do obsługi KK ;
    to jednak w dniu dzisiejszym zadziałał "czynnik białkowy" i wysyła kuriera
    z umową na to 'wymarzone konto' czy 'konto marzeń' - jak zwał tak zwał ;)

    W każdym bądź razie to IMO PLUS i dobrze świadczy o Rajfim,
    że mimo to nie olał tematu (wniosku) - no chyba że faktycznie mają spore
    parcie na otwieranie tychże rachunków ;)

    Pozdro