eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank › Re: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
  • Data: 2015-03-20 02:21:45
    Temat: Re: Lokata na 4% + bonus 65 zł w promocji Comperia Bonus - Raiffeisen Polbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Benny" d...@g...co

    : Lokata mobilna oprocentowana na 4%
    : Kwota lokaty: 1000 - 10 000 zł (ochrona BFG)
    : Okres - 3 miesiące

    Lokata Bezkarna to optymalna oferta dla Nowych Klientów
    otwierających Konto Indywidualne BGŻOptima łącząca wyjątkowo
    solidne oprocentowanie lokaty z komfortem wypłaty środków - bez
    utraty naliczonych odsetek. Możesz ją w każdej chwili "bezkarnie"
    zerwać a wypracowane odsetki i tak trafią na Twoje konto.
    - gwarancja wypłaty odsetek naliczonych do czasu zerwania lokaty;
    - pewne i solidne 4% (oprocentowanie stałe w skali roku);
    - 3-miesięczny okres lokaty;
    - min. kwota lokaty - 1000 zł, maks. - 20 000 zł.

    https://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_bezkarna/defa
    ult.aspx

    : Bonus 65 zł bez względu na kwotę lokaty, którą założyliście!

    Ja chyba też mogę tyle dać. (sam bym dostał 100 za 5 pierwszych i po 110 od
    kolejnych)

    Model i stawka: CPS: 100 zł do 5 lokat; CPS: 110 zł od 6 lokat

    Jeszcze tego nie ogarniam, bo:

    CPS Od 0,01 zł do 4,99 zł otrzymujesz 100,00 zł
    Powyżej 5,00 zł otrzymujesz 110,00 zł

    : Wymarzone Konto - bezpłatny rachunek oprocentowany na 2%
    : Ciekawy Konkurs z nagrodami
    : WIęcej na http://jakdorobic.com

    Jak tak dalej pójdzie... Co ja z tymi pieniędzmi będę robił?
    Może warto pomyśleć o otworzeniu banku? Klientów by nie brakowało. ;)
    Ale czy państwo będzie ze mną współpracowało? IMO należy sprywatyzować
    je tak, aby miało właściciela, któremu zależeć będzie na zysku, nie na
    miłości... ;)

    --
    ____....----"""""-. _.e8888S888888S8
    .--. .-' _. \8888SS88888SS989