  • Data: 2009-10-07 09:24:59
    Temat: Re: Lokata rentierska w Noble Banku
    Od: "Lukasz" <l...@v...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc tak. Oczywiście nie jestem samobójcą, że wkłada wszystkie pieniądze do
    jednego banku. Chciałem jedną cześć z większych środków przenieść do Noble
    Banku. Skontaktowałem się z przedstawicielem Noble zobaczymy jak przedstawi
    ofertę jestem z nim umówiony w przyszłym tygodniu. Z tego co zrozumiałem z
    Waszej dyskusji wynika, że nie powinienem ufać właściwie każdemu bankowi w
    Polsce, bo BFG jest mało znaczący jeżeli system bankowości w Polsce padnie.
    Z tego właściwie wynika, że powinienem zainwestować pieniądze w tych krajach
    gdzie banki dostały pomoc publiczną. Np. taki CitiBank był na skraju
    upadku, choć był największym bankiem na świecie. Państwo mu pomogło i dalej
    żyje, dzięki czemu jego klienci mają swoje pieniądze. W Polsce na pewno
    państwo (rząd) by nie pomógł, skoro nie pomógł gospodarce poprzez
    wpompowanie w nią pieniędzy (oczywiście kwestią otwartą pozostaje, czy to
    pomogłoby czy nie). Nie wiem czy dobrze rozumuje? Jak, źle to poprawcie :).

    Bardzo serdecznie Wam dziękuje za pomoc !

    --
    Łukasz