  • 1. Data: 2009-10-06 20:10:32
    Temat: Lokata rentierska w Noble Banku
    Od: "Lukasz" <l...@v...wp.pl>

    Witam,

    chciałbym bezpiecznie (wiem pojęcie względne) zainwestować wolne środki i
    mieć z tego tytułu co miesiąc wypłacane odsetki. Zaciekawiła mnie oferta
    lokaty rentierskiej w Noble Banku. Interesowałby mnie okres 12 miesięcy. Wg.
    moich obliczeń co miesiąc mógłbym liczyć na ponad 5000 zł odsetek. Czy ten
    typ "inwestycji" jest opłacalny czy może lepiej poszukać czegoś innego?
    Dodatkowo co sądzicie o samym banku, nigdy nie miałem do czynienia z
    Getinem, a o ile sie orientuje do niego właśnie należy Noble. Jak oceniacie
    ten bank oraz jak układa(ła) się z nim współpraca?

    Z góry dziękuje za Wasze informacje
    --
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-10-06 20:19:05
    Temat: Re: Lokata rentierska w Noble Banku
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lukasz" <l...@v...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > z Getinem, a o ile sie orientuje do niego właśnie należy Noble. Jak
    > oceniacie ten bank oraz jak układa(ła) się z nim współpraca?

    w związku z tym że to getin to nie chce mi się nawet szukać ile ma procent
    ta rentierska.
    jako że liczyłes, mozesz podac ?

    george

  • 3. Data: 2009-10-06 20:30:30
    Od: "Lukasz" <l...@v...wp.pl>

    > w związku z tym że to getin to nie chce mi się nawet szukać ile ma procent
    > ta rentierska.
    > jako że liczyłes, mozesz podac ?
    >
    > george

    Wg. ich oferty 5,35%. Widzę, że negatywnie odnosisz się do Getin Banku
    możesz napisać dlaczego?

    --
    Łukasz

  • 4. Data: 2009-10-06 20:31:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz" news:hag87a$68g$1@inews.gazeta.pl

    > Witam,

    Cześć

> [...]
    oceniacie
    > ten bank oraz jak układa(ła) się z nim współpraca?

    Domyślam się, że masz na myśli tą lokatę: http://www.noblebank.pl/970.htm
    A więc w skali roku masz 5,35% - 19% podatku od wypracowanych odsetek. Czy
    gra warta świeczki? IMHO nie. Dlaczego? A no dlatego, że ten sam bank
    oferuje w moim odczuciu lepsze produkty. Dodatkowo 12 miesięcy w obecnym
    chwili to cholernie długi okres czasu i tylko szklana kula wie czy
    przypadkiem za niedługo RPP nie zacznie pchać stóp procentowych do góry...
    Co zatem zrobić?
    Po pierwsze jak już to pakował bym te pieniądze na okres nie większy niż 6
    miesięcy i... i jeżeli masz takie możliwości i chęci to w takie instrumenty,
    które zagwarantują mi to, że od tego co kasa zarobi złodziejskie państwo nie
    dostanie nawet grosza, czyli - produkty (lokaty) omijające belkę.
    Zatem teraz wybór należy do Ciebie:
    1. Zakładasz na siebie, żonę, kochankę itp. konto w eurobanku i tam
    przelewasz kasę która sobie pracuje na antybelkowych kontach
    2. Dzielisz posiadany kapitał przez 15000 a następnie zakładasz w OF/Noble
    lokaty optymalne (max. okres trwania to 6 miesięcy) :)

    Innych opcji nie widzę. Może za tępy jestem - nie mi to już oceniać :)

    Pozdraviam.

  • 5. Data: 2009-10-06 20:35:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz" news:hag9cq$bdh$1@inews.gazeta.pl

    > Wg. ich oferty 5,35%. Widzę, że negatywnie odnosisz się do Getin Banku
    > możesz napisać dlaczego?

    Powodów kilka by się znalazło. W ostatnim czasie na topie było to że Getin
    mocno kombinował ze swoją TOiP, a i obsługa klienta po przez telefon/e-mail
    pozostawia wiele do życzenia.
    Jednak jak zostało to nie raz na tej grupie napisane Noble pod tym względem
    bije na łeb Getin i chwała mu za to!

    Pozdrowił.

  • 6. Data: 2009-10-06 20:40:10
    Od: "Lukasz" <l...@v...wp.pl>

> [...]
    > lokaty optymalne (max. okres trwania to 6 miesięcy) :)
    >
    > Innych opcji nie widzę. Może za tępy jestem - nie mi to już oceniać :)

    Dziękuje za informację, możesz coś więcej napisać na temat lokat
    optymalnych? Na stronie Noble Bank ich nie widzę (?).

    P.S. Tępy na pewno nie jesteś :).

    --
    Łukasz

  • 7. Data: 2009-10-06 20:48:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz" news:hag9us$dq6$1@inews.gazeta.pl

    > Dziękuje za informację, możesz coś więcej napisać na temat lokat
    > optymalnych? Na stronie Noble Bank ich nie widzę (?).

    http://lokaty.open.pl/form1/93/
    To chyba powinno wystarczyć :)

    > P.S. Tępy na pewno nie jesteś :).

    Nie mów tak bo się czerwienie na policzkach :P ;)

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-10-06 20:54:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lukasz" <l...@v...wp.pl> wrote in message

    > Wg. ich oferty 5,35%. Widzę, że negatywnie odnosisz się do Getin Banku
    > możesz napisać dlaczego?
    >
    > --

    Czarnecki to kombinator i tyle.
    Na szczescie 120k które chcesz włożyć to poniżej gwarancji BFG wiec jesli
    założyć że getin upadnie pierwszy nie ma sie co przejmować.
    12-miesięcy to kosmiczny w aktualnych warunkach okres czasu.

    george

  • 9. Data: 2009-10-06 21:09:45
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał

    > Na szczescie 120k które chcesz włożyć to poniżej gwarancji BFG wiec jesli
    > założyć że getin upadnie pierwszy nie ma sie co przejmować.
    > 12-miesięcy to kosmiczny w aktualnych warunkach okres czasu.

    120 tys.? I od tego 5 tys. odsetek miesięcznie? To ja też bym tak chciała. I
    pewnie nie tylko ja.
    To jakaś pomyłka.
    A.

  • 10. Data: 2009-10-06 21:15:30
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czarnecki to kombinator i tyle.
    > Na szczescie 120k które chcesz włożyć to poniżej gwarancji BFG wiec jesli

    Hm nie wiem jak to wyliczyłeś, ale jakby od 120k dawali 5k
    odsetek miesięcznie, to bym nie musiał za bardzo pracować ;p