  • Data: 2003-06-03 22:58:18
    Temat: Re: Lokata roczna za 7%
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
    > Co sądzicie o lokacie Dominet Forte która przy zmiennym
    > oprocentowaniu i kwocie od 10tys wzwyż daje 7% w stosunku
    > rocznym a przy stałym oprocentowaniu 6,25%. Oferuje to
    > Dominet Bank (dawny Cuprum Bank) http://www.cupr.com.pl/

    Bylo juz. I to na tyle dawno, ze ci co kiedys tam zainwestowali chyba
    nie czuja sie zawiedzeni?
    Ja osobiscie jestem za.

    P.S. Czy ktos orientuje sie czy Dominet to w swietle prawa bankowego
    zupelnie nowy bank, czy ten sam (znaczy Cuprum ze zmieniona nazwa).
    Chodzi mi o to czy liczy mu sie wspolczynnik wyplacalnosci wedle
    stawki powyzej drugiego roku czy tez pierwszego roku?