  • Data: 2012-04-03 21:34:06
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-30 10:54, Mark Twain pisze:

    > Każda lokata przynosi stratę więc pytanie powinno brzmieć: "Ile będę
    > miała straty po pół roku jeśli wpłacę 100 tys na lokatę"
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10636425,Lokata
    _bankowa__Ty_zarabiasz_na_niej_czy_ona_na_tobie_.htm

    O proszę :-) Ktoś naukowo wytłumaczył mój wybuch śmiechu na propozycję
    ulokowania pieniędzy w banku.
    Teraz jeszcze poproszę coś o kredytach z RSO 20% :-)

    PS. Mój podziw ciągle wzbudza wielka determinacja "możnych tego świata"
    w ratowaniu tego bajzlu. Ciekawe do czego jeszcze się można posunąć? :-)