  • Data: 2012-11-21 22:04:20
    Temat: Re: Lokaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

    > Ty nie wiem o czym, ja o produkcie sprzedawanym nachalnie przez Getin.
    > Teraz z lokaty robisz dyskontową, podczas, gdy ona taką nie jest i
    > twierdzisz, że czegoś nie ma, bo nie umiesz tego znaleźć...
    No właśnie nie umiem: gdzie na stronach klonów znajdę opis tego
    produktu?
    Bo na razie to nie przytoczyłeś nic (poza Twoim przekonaniem), na
    obalenie mojej tezy: składka na część ubezpieczeniową klienta jest
    opłacona odsetkami tegoż klienta.

    Na chomiku, wybacz, ale nie chce mi się konta zakładać.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/