  • Data: 2009-11-30 01:24:41
    Temat: Re: Lokaty bez podatku a zwykle
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:her15u$gl2$1@inews.gazeta.pl...
    > Dlaczego oprocentowanie lokat bezbelkowych jest nizsze od zwyklych? Np. OF
    > ma bezbelkową 5,65% a zwykła 6% - przecież dla banku ta druga lokata jest
    > kosztowniejsza niż ta pierwsza ? Skoro bank stać na danie 6% ludziom to
    > może powinien zrobić lokatę bezbelkową 6% - czemu tego nie robi ?

    Ostatnio byłem zaskoczony ofertą Polbanku.
    Piszą, że bezbelkowe 6,5 rocznie. pomyślałem, że policzyli składany,
    więc miesięcznie 6,3/12. A tymczasem z 10.000 co sobie na próbę
    założyłem, mam 6,5/365 dziennie - czyli składany roczny na poziomie 6,7%.
    Jedyne ograniczenie - kwota 15 tys.... Szkoda... Żeby żyć z odsetek trzeba
    100 razy więcej...
    Nie chce mi się liczyć, ale dzienne odsetki nie mogą przekroczyć 49 groszy -
    zatem jaka max suma???

    Feromon