  • Data: 2013-08-24 07:02:03
    Temat: Re: Lokaty walutowe w BZWBK
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale ja nie sugeruję by trzymać cokolwiek w złodziejskich bankach. Ja tylko sugeruję
    podzielić kasę na np. dziesięć części i jedna część w pln, druga w usd, trzecia w
    jpy, czwarta w zloto, piata w srebro, szosta w znaczki pocztowe, siodma w antyki itd
    itd itd. Niby to oczywiste, ale czesto slysze o znowu popularnej metodzie zaszywania
    gotowki w materac, a robienie tego samego co inni raczej nigdy sie nie sprawdza,
    wrecz przeciwnie, bo zawsze jakis cwaniak sprobuje to wykorzystac.