  • Data: 2011-03-15 08:53:11
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedy zaczęła się bessa w Japonii to gospodarka kraju kwitnącej wiśni była już
    na etapie dojrzałego rozwoju a nie na etapie wczesnego rozwoju jak obecnie Polska.
    Czytałem kiedyś (nie pamiętam gdzie więc nie mogę przytoczyć źródła tej
    informacji), że na japońskiej giełdzie początek krachu i późniejszej
    wieloletniej bessy był poprzedzony euforią która doprowadziła kursy japońskich
    spółek do absurdalnych wycen.
    Wiele spółek było notowanych przy C/Z dochodzącym do 100 ale były też spółki
    gdzie C/Z doszło do całkowicie irracjonalnej wartości 150-200 !!!
    Do tego doszły trzęsienia ziemi, które w latach 90-tych nękały Japonię.

    Na szczęście w Polsce nie ma i nie będzie powyższych uwarunkowań.