eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLowia BZ WBKRe: Lowia BZ WBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lowia BZ WBK
    Date: Mon, 12 Oct 2009 17:55:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <havjhf$taf$1@news.onet.pl>
    References: <haufc3$r5a$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255362928 30031 213.158.199.81 (12 Oct 2009 15:55:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Oct 2009 15:55:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <haufc3$r5a$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505113
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:
    > Dawno juz nie dostalem phishingowego maila, wiec sie chwale ;). Moze to
    > kogos uratuje. Na stronach oczywiscie nie ma informacji gdzie zglaszac
    > takie przypadki...

    Ja ich zgłosiłem do rzecznika klienta. Jedyny mail jaki znalazłem, a nie
    miałem dużo czasu żeby szukać właściwego. Oto co dostałem w odp.

    "Szanowni Państwo,

    dziękujemy za Państwa zgłoszenie.

    Informujemy, że autorem maila nie jest Bank Zachodni WBK. Bank nigdy
    nie zwraca się do swoich klientów z prośbą o wypełnienie formularza, z
    zapytaniem mailowym czy telefonicznym, o wrażliwe dane dotyczące kart
    płatniczych, a w szczególności numeru karty, numeru PIN czy kodu
    służącego do przeprowadzania transakcji internetowych. Są to dane
    poufne, znane tylko posiadaczowi karty i takimi powinny pozostać.
    Wszelkie tego typu zapytania należy pozostawiać bez odpowiedzi i
    informować o nich pracowników banku.

    Wskazany przez Państwa przypadek został przeanalizowany, a bank podjął
    działania zmierzające do zablokowania fałszywych stron we współpracy z
    organizacjami zajmującymi się walką z phishingiem.

    Z poważaniem,
    XXXXXXXX
    rzecznik klienta "


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1