  • Data: 2010-03-18 20:38:40
    Temat: Re: Lucas Bank + Rodzina na swoim - gdzie tkwi haczyk?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> writes:

    > jak ja uwielbiam odpowiedzi "na temat"
    > polecam pl.pregierz, tam mozna sobie spokojjie dyskutowac na dowolny
    > temat - i tak po paruy postach bedzie to watek o pedalach (duzo tam
    > zapalonych rowerzystow) albo polityce.
    >
    > a tutaj sie robi watek typu:

    [... żarówki ...]
    Może tak, może nie. Akurat w przypadku decyzji finansowych lepiej
    _dokładnie_ wiedzieć z kim się podpisuje umowe.
    Żeby nie wtopić z BKO (zamiast PKO), czy Metribankiem ...
    Albo nie zdziwić się, że za długi w mbanku, mogą nam ściągnąć kasę w
    Multibanku[1] :)

    KJ
    [1] - nie pamiętam, czy odpowiedni zapis jest w umowie, ale
    przypuszczam, że tak.
    GNU is Not Unix