  • Data: 2011-08-05 19:52:04
    Temat: Re: Lucas lezy ?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 22:46:42 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Pięć godzin? Tak krótko? U mnie już od kilku lat nie działa -- ani
    > kredytówka, ani debetówka, ani nawet bezpłatne konto... Psuł się
    > ów dostęp, psuł, aż pewnego dnia bank zabrał mi wszelki dostęp...

    Ja mam u nich konto od 1999, przez ten czas w zasadzie nie narzekałem na
    bank, drażnią mnie ostatnio opłatami za debetówkę, teraz podnieśli do 5 zł.
    Tak, wiem że można uniknąć opłaty wydając 3 stówki kartą w miesiącu, ale ja
    jakoś nie trawię płacenia kartą i czasem mi się nie udaje tego limitu
    wyrobić.
    Czy czas bycia klientem i regularne wpływy (pensja) ma jakikolwiek realny
    wpływ na cokolwiek (kredyt np.) czy to nie ma znaczenia?

    Pzdr.
    L.