  • Data: 2004-04-13 19:16:02
    Temat: Re: Lukas
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy bank używa sobie znanych matryc ryzyka.
    > Jedną z branych pod uwagę rzeczy jest np. ciągłość zatrudnienie,
    > możliwość(szybkość)podjęcia nastepnej. Czym dłuższa przerwa tym
    > zazwyczaj gorzej. Dłuższy staż, większe doświadczenie i prawdopodobieństwo
    > znalezenia kolejnej w przypadku utraty.
    > Statystyki(porównanie z innymi klientami o podobnych cechach)...
    > można mnożyć w nieskończoność.

    No, teraz napisales ad meritum. Znow zreszta sie zgadzam. Ale nadal twierdze,
    ze to debile. Nie dla tego, ze sa "bee", bo nie dali mi karty, tylko, ze przy
    tych "matrycach ryzyka" (jesli faktycznie w tym rzecz - zob. dalej) brak im
    zdrowego rozsadku. Powtarzam: jestem nie tylko znanym klientem, ale co
    najlepsze, wszystkie te infcormacje bank ma. Nie wspomne juz, ze moim zdaniem,
    istotnosc statystyczna i waga tej akurat informacji, bylaby nikla.
    Ale co jeszcze: jak upewnialem sie na infolinii, pierwsze slysza o wymogu
    takich dokumentow (aczkolwiek ostatecznie decyduje oddzial). Ja tez pewnie nie
    mialbym ostatecznie nic przeciw temu (czyt. albo przygotowal sobie to
    swiadectwo pracy, albo popukal w glowe i dal spokoj). Ale nastepnym razem
    zazycza sobie numer buta ojca i jeszcze cos i jeszcze - chodz czlowieku, donos
    i czuj sie jak zebrak, czy oszust...