  • Data: 2003-02-03 14:31:09
    Temat: Re: Lukas Bank bezpieczny?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz sie czepiac to możesz.
    > Konkretnie odpowiedziec to troche trudniej, prawda?

    Konkretnie to można odpowiedzieć na konkretne pytanie. Jeżeli mogę napisać
    coś o zabezpieczeniu systemu bankowego, to niekoniecznie znam się na ocenie
    kondycji właściciela banku, prawda? To tak jakbyś oczekiwał konkretnej
    odpowiedzi na pytanie, czy bezpiecznie jest nosić pieniądze nie precyzując,
    czy chodzi o środki w gotówce, czy na karcie. Zastanów sie trochę ;) Z mojej
    strony EOT.