  • Data: 2004-05-26 13:40:49
    Temat: Re: Lukas Bank i bankomaty
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dx napisał:

    > No tak, wiec kolega ma sznse na extra prowizje, chyba 30 PLN jesli uda
    > mu sie wyplacic calosc tego, co wplynelo :-)

    Nie. Jeśli w momencie zaksięgowania prowizji nie będzie wystarczających
    środków w saldzie księgowym - prowizja zostanie wrzucona do zaległych
    prowizji.

    Prowizję 30 PLN masz jak w banku jeśli:

    sprawdzisz stan konta
    i od razu
    wypłacisz całość salda

    Najpierw zostanie zaksięgowane sprawdzenie stanu konta, później wypłata
    gotówki... Gdyby było odwrotnie - nie byłoby problemu, bo te nieszczęsne
    50 groszy by było w zaległych... a tak to najpier jest zaksięgowane
    właśnie sprawdzenie stanu konta, późnie wypłata... i wychodzimy na minus
    50 groszy...

    I to główny powód, który mnie odpycha od Lukasa. Powiem więcej - widać
    tutaj wyjątkowe chamstwo w takim traktowaniu klienta, przywalaniem kary
    30 PLN z automatu, przy tak zawodnym systemie 'sprzyjającym' powstaniu
    niechcianego debetu, jest to najwyklejsze lekceważenie klienta i brak
    szacunku dla niego...

    WN