  • Data: 2005-11-13 09:41:41
    Temat: Re: Lukas Bank - www.nieczekaj.pl
    Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 09 Nov 2005 10:46:29 +0100, inżynier Nowak""
    <n...@g...pl> wrote:

    > ditto

    Swiatelko w tunelu - od dzis zaczela mi dzialac poczta (caly czas nie
    dzialalo) ORAZ zaczely byc widoczne lokaty obronne pod Oszczednosci. Czyli
    w zasadzie dziala mi juz wszystko, czego jestem swiadom.

    No, jest jeden drobiazg - prezentacja numeru kontaktowego - dodatkowe zero
    w srodku numeru stacjonarnego. A numer zapisany w systemie jest poprawny -
    sprawdzila Lukas Linia, no i potrafia sie dodzwonic do mnie.

    --
    Robert