  • Data: 2003-11-16 20:08:37
    Temat: Re: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: "Czeslaw M." <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Sztabinski wrote:

    > A mnie tak na powaznie zastanawia kto kieruje sie takimi promocjami gdy ma
    > zamiar zalozyc lokate.

    Doskonale. Wlasnie zamierzalem cos takiego napisac. Jesli ja zakladam
    konto to interesuje mnie czy bank za rok nie padnie a nie czy mi dadza
    kawe za 2.10 PLN lub aparat foto za 80 PLN co sie nadaje do *censored*..
    I rowniez nie interesuje mnie czy przelew jest za 2 czy 4 zlote.
    PRZEDE WSZYSTKIM kasa ma ZAWSZE do mnie wrocic nawet jesli w bank
    pieprznie bomba.
    (Jasne ze dzis nie ma 100% gwarancji ale niektorzy az sie prosza zeby
    ich skubac).

    > Z drugiej strony to duzy minus dla bankow, ze tak nisko
    > cenia klientow /paczka kawy!!!/

    Jesli sie klient na to zlapie to znaczy ze tyle jest wart i jest
    pierwszy na liscie do oskubania.
    ---