  • Data: 2005-10-25 09:43:22
    Temat: Re: [Lukas] Status karty, kto wie ?
    Od: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    MM napisał(a):
    > Mam pytanie, bo pocztą wewnętrzną pracownicy banku nie chcę mi odpowiedzieć.
    >
    > Oddałem starą kartę VE, której ważność wygasła 30.06.2005, przyjęli i
    > pocięli i dali nową. Po zalogowaniu się na konto w zakładce karta ta ma
    > status -"aktywna". Co z tym zrobić ?.
    > Pzdr.
    > W starym systemie nie było podglądu i nie było problemu -:).

    a ja na takie pytanie sotalem wewn. poczta taka odpowiedz:

    "w systemie widzi Pan 2 egzemplarze tej samej karty. Jeden egzemplarz,
    ten z datą ważności przeszłą oznacza 'plastik', który został już
    zniszczony. Status pojawia się aktywny dlatego, że jest to status karty
    o danym numerze, a nie konkretnego egzemplarza. Reasumując karta jest
    cały czas jedna i ta sama tylko 'plastik' inny. Pozdrawiam"

    :)

    pozdrawiam

    dwr